09:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه خودرو

عرضه خودرو در بورس، قیمت را واقعی می‌کند
نماد برتر- حجت الله فیروزی گفت: با عرضه خودرو در بورس این محصول با قیمت واقعی به فروش می رسد. منابع حاصل از مابه التفاوت قیمت هم صرف توسعه ناوگان عمومی و افزایش تولید خواهد شد.
ایجاد شفافیت و رقابت در بازار خودرو با عرضه در بورس کالا
نماد برتر- معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: در موضوع عرضه خودرو در بورس کالا چند هدف اصلی وجود دارد که ایجاد شفافیت و اصلاح توزیع خودرو از جمله این موارد هستند. به عقیده مسئولان ، سازوکار شفاف بورس کالامی تواند شکاف زیاد قیمتی میان حاشیه بازار و نرخ های مصوب خودرو را کاهش دهد تا خرید خودرو رقابتی و شفاف شود.
مجوز محصول جدید خودروساز بورسی و تبدیل به ضلع سوم صنعت
نماد برتر- مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از کسب مجوز ورود محصول جدید گروه بهمن و تبدیل این شرکت بورسی به ضلع سوم صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
عدم عرضه خودرو در بورس جرم می‌شود
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نهایی شدن طرح تحول در صنعت و بازار خودرو در کمیته صنعت این کمیسیون گفت: محور اصلی این طرح عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نشود، جرم تلقی شده و مجازات آن تعیین می‌شود.
عدم عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا جرم است / شرایط واردات
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: عدم عرضه محصولات توسط خودروسازان در بورس کالا طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، جرم تلقی می شود .
سران قوا تصمیمی برای آزادسازی محصولات ایران خودرو و سایپا نگرفت
نماد برتر- طبق اعلام مقام مطلع در صنعت خودروسازی در جلسه سران قوا تصمیمی درباره آزادسازی قیمت ۴۵ درصد محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ نشده است.
کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا موافقت نکرد
نماد برتر- وزیر صنعت از عدم موافقت کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا خبر داد و گفت: این بازار باید خود به خود تنظیم شود و عدم عرضه در بورس روالی منطقی و درست است.
طرح وزارت صنعت آماده آزادسازی کامل قیمت خودرو است
نماد برتر- نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس از برنامه وزارت صنعت برای آزادسازی قیمت خودرو در بازار خبر داد.
انتظار شروع موج صعودی شاخص با اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها و تثبیت نرخ ارز
ماد برتر- پس از اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها در دو هفته و با نزدیک شدن سهام بزرگ به سطوح حمایتی، تثبیت نرخ ارز در ۲۵ هزار تومان و رشد قیمت های جهانی ، می توان انتظار شروع یک موج صعودی را داشت.
آزادسازی قیمت حداقل ۱۰خودرو تا ۲ هفته دیگر / پیشنهاد رئیس جدید ایدرو
نماد برتر- رئیس شورای رقابت از خروج احتمالی حداقل ۱۰خودرو از جمله دناپلاس توربو شارژ، هایما، رانا ، کوئیک، شاهین، ساینا، پژو ۲۰۷ پانوراما، چانگان و آریا خبر داد.
ارتقای کیفیت تولید با عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس معتقد است: عرضه خودرو در بورس کالا از رانت، فساد و دلالی در بازار خودرو جلوگیری می‌کند و با اجرای طرح مجلس، خودروسازان با افزایش تولید، کیفیت و ایمنی، مشمول دریافت پاداش می‌شوند که این می‌تواند انگیزه‌ای برای رشد این صنعت و کیفیت تولیدات داخلی باشد.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
کوییک S تا دو ماه دیگر عرضه می شود / شرط تولید انبوه ساینا.اس
نماد برتر- سایپا از عرضه خودرو کوییک S تا بهمن سال جاری خبر داد و اعلام کرد: ساینا.اس هم در حال تولید انبوه بوده و پس از اعلام قیمت از سوی شورای رقابت وارد بازار می شود.
عرضه خودرو در بورس، از شروط مجلس برای واردات
ماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شرایط چهارگانه واردات خودرو در طرح ساماندهی صنعت خودرو را تشریح کرد.
درپی "طرح ساماندهی بازار خودرو" مجلس شورای اسلامی
نماد برتر- واردات خودرو بدون انتقال ارز و صادرات خودرو و قطعه به شرط امکان، بازار را متعادل خواهد کرد